På Kristi himmelfärdsdags kväll höll Stiftelsen Gothems Strandbad och Stödföreningen Gothems Strandbads vänner årsmöte på Vitvikens Café.
Olav Lindahl avgick som ordförande för Stiftelsen efter 20 år. Han avtackades och fick varma applåder för sitt stora engagemang och arbete för strandbadet.
Samtidigt så avtackades valberedningens sammankallande Ann-Marie Lindahl, även hon med 20 års engagemang.
Gunnar Hermansson, valberedningen, Mia Vävare, kassör vännerna, Christina Näslund, revisor vännerna, fick också tack för sina insatser.

